Helsinki - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Max Raaijmakers - WaarBenJij.nu Helsinki - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Max Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Helsinki

Door: Max

Blijf op de hoogte en volg Max

27 Juli 2016 | Finland, Helsinki

Helsinki - De volgende dag ging ik met de boot naar Helsinki, met een enorme kater haha. Maar gelukkig kon ik op dit schip op het dek lekker uitwaaien en genieten van het mooie weer. Toen ik op mijn hostel in Helsinki aankwam bleek het heel rustig, wat ik wel even fijn vond. Die avond heb ik kort nog even de stad bezocht. En ik moet zeggen dat ik, van wat ik tot nu toe heb gezien, Helsinki echt heel leuk vind!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Max

Reisverslag van mijn Tour door Europa en Azië!

Actief sinds 27 Juli 2016
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 5244

Voorgaande reizen:

27 Juli 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

11 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Helmond - Peking

Landen bezocht: